søndag 3. november 2013

Første helga i november

Siste helg med sommerdekk til fjells. Det går mot vinter. 25 kg med solsikkefrø ble båret inn til hytta og foringstasjonen ble fullt opp. Med det besøket vi har av kjøttmeis, spettmeis, granmeis, blåmeis, grønnfink, nøtteskrike og andre blir det behov for etterfylling pr, 14. dag fremover.

Fikk også hilse på naboene med ansvar for Bloggen - "Plutselig hytte" etter å fullt dem på nettet de siste årene.


Det ble typisk inne vær denne helga - og hva er vel bedre da enn å ta fram ei god bok.
Jørn Lier Horst sine bøker er god hyttelitteratur.
Etter at jeg første boka av forfatteren nå i høst har jeg nå hele samlingen og er i ferd med å lese den siste - Jakthunden.

1 kommentar:

Per Åge sa...

Hyggelig å endelig få hilse på deg. Jeg har stor glede av bloggen din, som du er flink å oppdatere med små og store begivenheter fra hyttelivet. Selv er jeg betydelig tregere med oppdateringer av min blogg Plutselig Hytte. Kanskje jeg oppsummerer de siste to årene i et innlegg snart.